fredag 20 november 2009

SORG*

Nu så har begravning varit,
den var den allra finaste och vackraste begravningen jag har varit med om.
Det var även bland det värsta som jag varit med om!
Att behöva begrava sin lilla dotter, :(
Det skall man inte behöva vara med om!
Jag vet hur hon ligger i kistan med alla leksaker som hon har fått med sig,
bara det är skönt att veta.

Jag har ännu svårt att förstå vad som har hänt,
med min lilla flicka<3.
Min Jasmine<33
Jag vet att hon har det bra där uppe i himlen,
hon hoppar säkert runt där uppe på molnen och mår bra och skrattar!
Jag skulle göra vad som helst bara för att få se henne le!
Jasmine är den allra finaste flickan som finns<3
Jag kan nästan inte somna på kvällarna,
jag ligger bara och tänker på henne.
Jag har gått ner i någon sorts depression,
känns som jag inte kan le längre.
Vill att Jasmine skall ligga vid min sida.

Mamma & Pappa
önskar att du vore här!
Vår lilla ängel,
Jasmine<3

rip :'(<3


1 kommentar: