fredag 6 november 2009

rip<3

Nu är det 8 dagar sedan jag och Simon fick beskedet att våran dotter inte levde.
Fy faan! :/
Dem orden kommer jag aldrig att bli kvitt.
Det hålet jag fick i hjärtat.
Hon som var så väntad, alla väntade på att hon skulle komma.
Och så händer detta, det är bara sååååå jävla orättvist!!!
Jag skulle göra vad som helst för att allt skulle ha gått bra, att hon skulle leva.
Jag vet inte vad jag ska göra längre nästan, är nere i någon sorts depression antar jag.
Är helt förändrad.
Blir sur för minsta lilla sak och säger inte mycket längre.
Vet inte vad jag ska göra eller säga till folk.
Detta tog hårt på mig!

Jag och Simon var vid en begravningsbyrå i tisdags och det blir begravning nu på torsdag, den 12 november.
Hemskt hemskt hemskt!! :(
Min lilla ängel skall få den allra finaste begravning man kan tänka sig!<3


Jasmine!


Mamma & Pappa,

saknar och älskar dig <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar