fredag 30 oktober 2009

R.I.P <3


Mitt och Simons lilla hjärtegull finns inte längre. :/ Fick reda på den 28 oktober 2009 att hjärtat inte slog längre. :( Då när jag var i vecka 36+4. :( Hemskaste dagen i hela mitt liv!! Den 29 oktober 2009, blev jag igångsatt och skulle föda ut bebisen, som då inte levde. :( Förlossningen gick väldigt bra, förutom att HON inte levde. När hon hade kommit ut med huvudet så gick de inte att krysta mera, för att hon hade navelsträngen lindad runt halsen 2 varv, sp hprt att dom var tvungna att klippa upp navelsträngen. Det var den sötaste och finaste bebisen jag någonsin sett.

Vi har döpt henne till Jasmine och hon kommer alltid att vara våran förstfödda dotter. Och hon kommer alltid att finnas inom oss.

Jasmine föddes den 29/10-09, 14:12 på dagen, hon var 50 cm lång och vägde 3090 gram.

Helt underbar var hon. ♥

1 kommentar: